چاپ تیشرت سفید اسپان با طرح دلخواه

چاپ تیشرت سفید اسپان

چاپ تیشرت سفید اسپان

این تیشرت یکی از بهترین گزینه ها برای چاپ طرح دلخواه می باشد. قیمت مناسب و کیفیت بالای چاپ روی تیشرت سفید اسپان یکی از دلایل محبوبیت این محصول می باشد.

تیشرت سفید اسپان نسبت به تیشرت های نخی دارای الیاف متفاوتی است و  از ۶۰ درصد نخ پنبه و ۴۰ درصد پلی استر تشکیل شده است و به خاطر وجود همین مقدار مواد در بافت تیشرت است که تیشرت سفید اسپان دارای  قیمت پایین تری نسبت به تیشرت های صد درصد نخ پنبه و کیفیت بسیار بالاتری از لحاظ چاپ طرح و ماندگاری چاپ را دارا می باشد.

چاپ طرح دلخواه روی تیشرت سفید اسپان به دلیل نوع بافت تیشرت و اینکه رنگ کاملا به خورد پارچه میرود فوق العاده با کیفیت میشود و طرح های چاپ شده روی تیشرت کاملا ماندگار بوده و بسیار طبیعی و با کیفیت میشوند و  وضوح کار در این چاپ قابل مقایسه با چاپ های دیجیتال می باشد.

چاپ تیشرت سفید اسپان
سایز تیشرت

سایز تیشرت سفید اسپان ( آستین کوتاه )

  • ابعاد تیشرت برحسب سانتیمتر می باشد.
سایز Mسایز Lسایز XLسایز XXL
عرض سرشانه۴۰۴۳۴۷۴۹
گودی کمر۴۴۴۹۵۰۵۲
قد۶۳۶۴۶۶۷۰
کیفیت-چاپ-تیشرت-سفید-اسپان

کیفیت چاپ روی تیشرت سفید اسپان

چاپ روی تیشرت سفید اسپان همیشه یکی از بهترین گزینه ها برای انجام چاپ طرح دلخواه شما می تواند باشد. پارچه بسیار نرم و لطیف این تیشرت یکی از دلایل محبوبیت تیشرت اسپان می باشد. چاپ روی تیشرت اسپان به روش سابلیمیشن صورت میگیرد.در روش سابلیمیشن طرح دلخواه شما پس از پرینت توسط پرینتر مخصوص  به کمک حرارتی که از یک دستگاه پرس به وجود می آید بر روی تیشرت قرار گرفته و بعد از چند ثانیه ، طرح دلخواه شما به تیشرت منتقل میشود.

چاپ سابلیمیشن تیشرت سفید اسپان بدون پس زمینه ( بدون بک گراند ) انجام میشود، یعنی طرح شما بدون هیچ پس زمینه ای به خورد بافت تیشرت میرود به نحوی که بعد از چاپ زمانی که روی تیشرت دست بکشید ، به هیچ عنوان زیر دست خود طرح را حس نمیکنید.

چاپ تیشرت طرح دلخواه

مشخصات چاپ روی تیشرت سفید اسپان :

  • نوع یقه: گرد پارچه ای
  • رنگ تیشرت: سفید
  • سایزهای موجود : M-L-XL-XXL-XXXL
  • شستشو : کاملا قابل شستشو و عدم تغییر سایز بعد از شستشو
  • نوع چاپ: چاپ سابلیمیشن و کاملا ماندگار ( چاپ به خورد پارچه میرود)
  • ابعاد قابل چاپ روی تیشرت ملانژ :   ۲۰x30 و ۲۹x36 سانتیمیتر به صورت مستقیم
چاپ-روی-تیشرت-اسپان

زمان تحویل چاپ تیشرت سفید اسپان

یکی از نکاتی که بسیار برای ما  اهمیت دارد آماده سازی سریع و دقیق سفارشات می باشد. زمان آماده سازی و تحویل تیشرت طرح دلخواه شما وابسته به شرایط که در زیر عنوان میشود متغیر است:

ما معمولا سفارشات مشتریان را پس از ثبت شدن از طریق سایت یا واتساپ  ، در حدود ۳ روز کاری در دفتر مجموعه در تهران،  آماده تحویل میکنیم. شما میتوانید در وب سایت ما یا از طریق سفارش در واتساپ مجموعه، سفارش چاپ روی تیشرت سفید اسپان را به ۲ صورت ثبت نمایید. اول ثبت سفارش به صورت چاپ عادی ( ۳ روز کاری ) و ثبت سفارش به صورت چاپ فوری ( ۱ روز کاری ).

بسیاری از مشتریان در مورد کیفیت چاپ فوری از ما سوال میکنند، که آیا در چاپ فوری روی تیشرت سفید اسپان کیفیت کار کمتر میشود؟ پاسخ ما به این سوال این است که : تنها تفاوتی که چاپ فوری نسبت به چاپ عادی دارد این است که سفارش شما  نسبت به سفارش سایر مشتریان که چاپ عادی ثبت کرده اند در اولویت اول قرار میگیرد.

این نکته را  نیز در نظر داشته باشید تعداد سفارش چاپ تیشرت سفید اسپان اگر بالای ۱۰۰ عدد باشد زمان آماده سازی و تحویل تفاوت خواهد داشت. البته هیچ جای نگرانی نیست. ما همیشه سعی میکنیم سفارشات را زود تر از زمان مشخص شده تحویل دهیم ، اما اگر سفارشات بالای ۱۰۰ عدد باشد ، با توجه به اینکه احتمالا تحویل سفارش بیش از ۳ روز کاری زمان خواهد برد، ما قبل از شروع به کار ، زمان دقیق تحویل سفارش را با شما عزیزان هماهنگ میکنیم ولی برای سفارش های زیر ۱۰۰ عدد در همان محدوده ۳ روز کاری ، میتوانید جهت تحویل سفارش چاپ تیشرت طرح دلخواه خود اقدام نمایید.

این نکته را فراموش نکنید که ….

زمان های گفته شده در بالا مربوط به  آماده سازی و تحویل سفارش شما عزیزان در دفتر ما  ( واقع در تهران ) می باشد  و سایر دوستانی که در استان های دیگر ساکن هستند، با توجه به نوع روش ارسال ( با پست پیشتاز یا تیپاکس یا باربری ) این زمان ها نیز به زمان کلی آماده سازی سفارش شما عزیزان اضافه میشود .

قیمت چاپ روی تیشرت سفید اسپان

  • قیمت های ارائه شده، هزینه چاپ روی تیشرت + چاپ می باشد.
  • قیمت چاپ تیشرت به تومان می باشد.
۱ تا ۱۰ عدد ۱۱ تا ۵۰ عدد بالای ۵۰ عدد
۲ روز کاری- سایز چاپ A4 ۱۳۵.۰۰۰ ۱۳۰.۰۰۰ تماس بگیرید
فوری(یک روزه)- سایز چاپ A4 ۱۵۵۰۰۰۱۵۰.۰۰۰تماس بگیرید
۲ روز کاری- سایز چاپ A3 ۱۴۵.۰۰۰۱۴۰.۰۰۰تماس بگیرید
فوری(یک روزه)- سایز چاپ A3 ۱۶۵.۰۰۰۱۶۰.۰۰۰تماس بگیرید