چاپ روی تیشرت ملانژ 1

چاپ تیشرت طوسی

چاپ تیشرت ملانژ

تی شرت ملانژ یکی از تیشرت های پرمخاطب  به دلیل جنس بسیار نرم و لطیف آن در بین عموم افراد می باشد.

تیشرت ملانژ یا همان تیشرت طوسی بدون شک یکی از بهترین گزینه ها برای چاپ طرح دلخواه می باشد، زیرا کیفیت چاپ روی تیشرت ملانژ به دلیل وجود مواد در این تیشرت بسیار بالا و رنگ های چاپ شده درخشان و فوق العاده می باشند.

قیمت چاپ روی تیشرت ملانژ به دلیل وجود رنگ در این تیشرت ، نسبت به تیشرت سفید اسپان کمی بالاتر است. همچنین ماندگاری چاپ روی تیشرت طوسی بسیار بالا بوده و با گذشت زمان طرح چاپ شده روی این تیشرت کمرنگ و یا پاک نمیشود .

سایز تیشرت

سایز تیشرت طوسی ( ملانژ )

  • ابعاد تیشرت برحسب سانتیمتر می باشد.
سایز Mسایز Lسایز XLسایز XXL
عرض سرشانه۴۰۴۳۴۷۴۹
گودی کمر۴۴۴۹۵۰۵۲
قد۶۳۶۴۶۶۷۰
کیفیت-چاپ-تیشرت-ملانژ

کیفیت چاپ روی تیشرت ملانژ

چاپ تیشرت ملانژ به صورت مستقیم و با استفاده از پرس مخصوص و حرارت  ( سابلیمیشن ) صورت میگیرد. در این روش چاپ طرح دلخواه شما کاملا به خورد بافت پارچه میرود به نحوی که به هیچ عنوان بعد از شستشوی تیشرت ملانژ چاپ کمرنگ یا پاک نمیشود.

مزیت کیفیت چاپ تیشرت طوسی نسبت به تیشرت های سفید نخی در این است که به دلیل وجود مواد داخل بافت تیشرت، جنس این لباس کاملا نرم و لطیف می باشد و می تواند برای مصارف روزانه ، ورزشی ، جشن ها و مراسمات به راحتی استفاده گردد و از بابت ماندگاری چاپ طرح دلخواه روی این تیشرت کاملا خیال شما راحت باشد.

نکته ای که در مورد چاپ طرح دلخواه روی تیشرت طوسی باید در نظر گرفت این است که بخش هایی از طرح مورد نظر شما که به رنگ سفید میباشد ، به رنگ طوسی ( همان رنگ زمینه خود تیشرت ) چاپ میشود زیرا در روش سابلیمیشن رنگ سفید وجود ندارد.

ما  کیفیت پارچه و چاپ تمام محصولات را تضمین میکنیم.

چاپ تیشرت طرح دلخواه

مشخصات چاپ روی تیشرت ملانژ:

  • نوع یقه: گرد پارچه ای
  • رنگ تیشرت: طوسی روشن
  • سایزهای موجود : M-L-XL-XXL-XXXL
  • شستشو : کاملا قابل شستشو و عدم تغییر سایز بعد از شستشو
  • نوع چاپ: چاپ سابلیمیشن و کاملا ماندگار ( چاپ به خورد پارچه میرود)
  • ابعاد قابل چاپ روی تیشرت ملانژ :   ۲۰x30 و ۲۹x36 سانتیمیتر به صورت مستقیم
چاپ-روی-تیشرت-ملانژ

زمان تحویل سفارش چاپ روی تیشرت طوسی

در فروشگاه چاپ تیشرت گیم استیشن ، زمان آماده سازی و تحویل تیشرت طرح دلخواه شما وابسته به شرایط زیر متغییر است:

ما معمولا سفارشات مشتریان را پس از ثبت شدن ، در حدود ۳ روز کاری در دفتر مجموعه در تهران،  آماده تحویل میکنیم. شما میتوانید در وب سایت ما یا از طریق سفارش در واتساپ مجموعه، سفارش چاپ روی تیشرت طوسی را به ۲ صورت ثبت نمایید. اول ثبت سفارش به صورت چاپ عادی ( ۳ روز کاری ) و ثبت سفارش به صورت چاپ فوری ( ۱ روز کاری ).

بسیاری از مشتریان در مورد کیفیت چاپ فوری از ما سوال میکنند، که آیا در چاپ فوری روی تیشرت ملانژ کیفیت کار کمتر میشود؟ پاسخ ما به این سوال این است که : تنها تفاوتی که چاپ فوری نسبت به چاپ عادی دارد این است که سفارش شما  نسبت به سفارش سایر مشتریان که چاپ عادی ثبت کرده اند در اولویت اول قرار میگیرد.

این نکته را  نیز در نظر داشته باشید تعداد سفارش چاپ تیشرت ملانژ اگر بالای ۱۰۰ عدد باشد زمان آماده سازی و تحویل تفاوت خواهد داشت. البته هیچ جای نگرانی نیست. ما همیشه سعی میکنیم سفارشات را زود تر از زمان مشخص شده تحویل دهیم ، اما اگر سفارشات بالای ۱۰۰ عدد باشد ، با توجه به اینکه احتمالا تحویل سفارش بیش از ۳ روز کاری زمان خواهد برد، ما قبل از شروع به کار ، زمان دقیق تحویل سفارش را با شما عزیزان هماهنگ میکنیم ولی برای سفارش های زیر ۱۰۰ عدد در همان محدوده ۳ روز کاری ، میتوانید جهت تحویل سفارش چاپ تیشرت طرح دلخواه خود اقدام نمایید.

در نظر داشته باشید که ….

زمان های گفته شده در بالا مربوط به  آماده سازی و تحویل سفارش شما عزیزان در دفتر ما  ( واقع در تهران ) می باشد  و سایر دوستانی که در استان های دیگر ساکن هستند، با توجه به نوع روش ارسال ( با پست پیشتاز یا تیپاکس یا باربری ) این زمان ها نیز به زمان کلی آماده سازی سفارش شما عزیزان اضافه میشود .

قیمت چاپ روی تیشرت ملانژ

  • قیمت های ارائه شده، هزینه چاپ روی تیشرت + چاپ می باشد.
  • قیمت چاپ تیشرت به تومان می باشد.
۱ تا ۱۰ عدد ۱۱ تا ۵۰ عدد بالای ۵۰ عدد
۲ روز کاری- سایز چاپ A4 ۱۳۵.۰۰۰ ۱۳۰.۰۰۰ تماس بگیرید
فوری(یک روزه)- سایز چاپ A4 ۱۵۵۰۰۰۱۵۰.۰۰۰تماس بگیرید
۲ روز کاری- سایز چاپ A3 ۱۴۵.۰۰۰۱۴۰.۰۰۰تماس بگیرید
فوری(یک روزه)- سایز چاپ A3 ۱۶۵.۰۰۰۱۶۰.۰۰۰تماس بگیرید