چاپ روی تیشرت با طرح دلخواه

شما هم به دنبال چاپ تیشرت طرح دلخواه خودتان هستید ؟ جلو یا پشت تیشرت و یا حتی روی بازو ها ، هر کجای تیشرت که دوست داشته باشید ما برای شما چاپ میکنیم.

چاپ تیشرت طرح دلخواه شما یک از خدماتی است که در وبسایت گیم استیشن ارائه میکنیم. برای این کافیه از طریق فرم سفارش چاپ تیشرت که در زیر برای شما قرار دادیم، عکس، متن یا لوگو  یا هر چیزی که دوست دارید چاپ کنید و برای ما در سایت آپلود کنید و بعد از انتخاب سایز لباس و تعداد کار شما ثبت و به دست ما میرسه و فقط باید منتظر تحویل گرفتن چاپ تیشرت با طرح دلخواه خودتون باشید.

چاپ تیشرت طرح دلخواه به شما این امکان را میدهد که بتوانید. متناسب با مناسبت های خود  انواع لوگو  یا متن و یا انواع عکس دلخواه خود سفارش داده تا ما برای شما  چاپ و ارسال کنیم. 

چاپ تیشرت با طرح دلخواه این امکان را برای شما فراهم میکند تا بتوانید، هدیه ای زیبا برای عزیزانتان یا معرفی ماندگار از برند خود را همواره در نزد مخاطبین خود داشته باشید. در هر کجای کشور که باشید به وسیله پست پیشتاز سفارشات شما عزیزان را ارسال میکنیم.

چاپ انواع طرح روی تیشرت یک از خدماتی است که ما برای شما

به صورت مستقیم و بدون واسطه انجام میدهیم.

چاپ روی تیشرت با طرح دلخواه

چاپ روی تیشرت با طرح دلخواه

چاپ تیشرت طرح دلخواه
چاپ تیشرت با متن دلخواه
چاپ عکس روی تیشرت

چاپ عکس روی تیشرت

عکس روی تیشرت یکی از پراستفاده ترین و پرفروش ترین نوع تیشرت در کشور ما می باشد. چاپ عکس روی تیشرت  تبلیغاتی با توجه یه اینکه میتواند هر نوع طرحی را به خود بگیرد، بی شک میتواند یکی از بهترین ابزار ها جهت معرفی برند و مجموعه شما باشد.

کیفیت چاپ عکس روی تیشرت در مجموعه ما با توجه به استفاده از دستگاه ها و مواد اولیه درجه یک، بسیار بالا بوده و ضمنا به هیچ عنوان به مرور زمان و با شستشو طرح شما نه کمرنگ میشود و نه پاک میشود.

قیمت چاپ عکس روی تیشرت اسپان  نسبت به سایر تیشرت با توجه به  پایین بودن قیمت مواد اولیه آن ، کمتر از سایر تیشرت های نخی می باشد.  همچنین چاپ عکس روی تیشرت اسپان هیچ گونه محدودیتی از لحاظ طرح و رنگ ندارد.

اطلاعات بیشتر درباره چاپ عکس روی تیشرت 

چاپ انواع عکس روی تیشرت یک از خدماتی است که ما برای شما

به صورت مستقیم و بدون واسطه انجام میدهیم.

چاپ عکس روی تیشرت

چاپ روی تیشرت طوسی

چاپ طرح روی تی شرت ملانژ به دلیل زیبایی چاپ روی این تیشرت همواره طرفداران زیادی دارد. تی شرت ملانژ که به رنگ طوسی کم رنگ دیده میشود از ترکیب الیاف طبیعی و مصنوعی تشکیل شده است. چاپ طرح روی تی شرت ملانژ به روش مستقیم انجام میشود . به دلیل وجود رنگ طوسی که به صورت غیر یکنواخت در سطح این تیشرت وجود دارد این لباس ظاهر زیبایی دارد که این زیبایی بعد از چاپ طرح دلخواه روی تیشرت طوسی جلوه بیشتری به خود میگیرد.

همانند تیشرت اسپان ، تی شرت ملانژ از ۴۰% نخ و ۶۰% پلی استر تشکیل شده است و همین امر سبب میشود که چاپ روی تی شرت ملانژ به صورت مستقیم انجام شده و کاملا به خورد پارچه برود. چاپ روی این نوع تیشرت کاملا ماندگار بوده و با شتسشو از بین نمیرود. همچنین به کمک روش چاپ سابلیمیشن در مجموعه ما  چاپ انواع تصویر و طرح دلخواه  بدون محدودیت رنگ بر روی تیشرت طوسی وجود دارد.

بر خلاف وجود درصدی از مواد داخل بافت الیاف تی شرت ملانژ ، این تی شرت بسیار نرم و لطیف می باشد و از آن جایی که چاپ طرح روی تی شرت ملانژ به دلیل وجود الیاف پلی‌استر  بسیار با کیفیت و شفاف بوده  رنگ ها را درخشان و زیبا تر جلوه میدهد،  همین امر سبب شده که این تیشرت ها بیشتر مورد توجه خانم ها قرار بگیرد.

قیمت تی شرت ملانژ از تیشرت سفید نخی پایین تر است ، اما جال است که بدانید در چاپ طرح دلخواه روی تیشرت ملانژ از رنگ سفید استفاده نمیشود و این امر به این دلیل است که بخش هایی از طرح شما که سفید می باشد از رنگ زمینه خود تیشرت که ترکیب سفید و طوسی است بهره میگیرد.

اطلاعات بیشتر درباره چاپ تیشرت ملانژ

مشخصات چاپ روی تیشرت ملانژ:

  • نوع یقه: گرد پارچه ای
  • رنگ تیشرت: طوسی روشن
  • سایزهای موجود : M-L-XL-XXL-XXXL
  • شستشو : کاملا قابل شستشو و عدم تغییر سایز بعد از شستشو
  • نوع چاپ: چاپ سابلیمیشن و کاملا ماندگار ( چاپ به خورد پارچه میرود)
  • ابعاد قابل چاپ روی تیشرت ملانژ :   ۲۰x30 و ۲۹x36 سانتیمیتر به صورت مستقیم

قیمت چاپ روی تیشرت ملانژ

  • قیمت های ارائه شده، هزینه چاپ روی تیشرت + خود تیشرت می باشد.
  • قیمت چاپ تیشرت به تومان می باشد.
۱ تا ۱۰ عدد ۱۱ تا ۵۰ عدد بالای ۵۰ عدد
۲ روز کاری- سایز چاپ A4 ۱۴۵.۰۰۰ ۱۴۰.۰۰۰ تماس بگیرید
فوری(یک روزه)- سایز چاپ A4 ۱۶۵.۰۰۰ ۱۶۰.۰۰۰تماس بگیرید
۲ روز کاری- سایز چاپ A3 ۱۵۵.۰۰۰۱۵۰.۰۰۰تماس بگیرید
فوری(یک روزه)- سایز چاپ A3 ۱۷۵.۰۰۰۱۷۰.۰۰۰تماس بگیرید

چاپ روی تیشرت سفید نخ پنبه

در چند سال اخیر در مجموعه چاپ گیم استیشن  چاپ تیشرت سفید نخی به دلیل کیفیت بالای پارچه این لباس،  تبدیل به یکی از محصولات جذاب در بین مخاطبین گشته است.

الیاف به کار رفته در تیشرت های نخی ۱۰۰% پنبه می باشد و برخلاف تیشرت های اسپان، این تیشرت برای استفاده روزمره و طولانی مدت گزینه بسیار مناسبی می باشد. چاپ عکس روی تیشرت نخی به دلیل خاصیت رنگ پذیری کمی که پنبه دارد در مجموعه چاپ گیم استیشن به روش چاپ کاتری و یا به صورت چاپ مدیا ( برای تصاویر تمام رنگی و بدون پس زمینه ) در ابعاد A4 و یا A3 امکان پذیر است .

چاپ روی تیشرت سفید نخ پنبه به روش هایی که در بالا به آن ها اشاره شد با ضمانت کتبی تقدیم شما عزیزان خواهد شد. همچنین در چاپ روی تیشرت نخی هیچ گونه محدودیت رنگ وجود ندارد.

جنس پارچه تیشرت های تمام پنبه ای ما بسیار لطیف بوده و به هیچ عنوان حساسیت زا نیست. به خاطر داشته باشید که در مجموعه تخصصی چاپ تیشرت گیم استیشن چاپ روی تیشرت نخی با طرح دلخواه شما به راحتی قابل شستشو میباشد اما همیشه توصیه میکنیم برای ماندگاری بیشتر، لباس های چاپی را با آب سرد و دست بشورید.

مشخصات چاپ روی تیشرت سفید نخ پنبه :

  • رنگ تیشرت : سفید
  • نوع یقه: گرد پارچه ای
  • سایزهای موجود : M-L-XL-XXL
  • جنس تیشرت : الیاف ۱۰۰% پنبه ای لطیف و ضد حساسیت
  • شستشو : کاملا قابل شستشو ( توصیه میشود با آب سرد و دست )
  • ابعاد قابل چاپ روی تیشرت:  ۲۰×۳۰ و ۲۹×۳۶ سانتیمیتر به صورت غیر مستقیم
  • نوع چاپ روی تیشرت سفید نخی : چاپ کاتری و چاپ مدیا ( برای تصاویر رنگی و بسیار ماندگار )

چاپ روی تیشرت مشکی نخ پنبه

به دلیل ضد حساسیت بودن تی شرت مشکی و پارچه نرم ، خنک و لطیف آن همواره چاپ تی شرت مشکی پنبه ای مخطبین زیادی دارد. دقیقا مشابه تیشرت سفید پنبه ای این تیشرت نیز دارای الیاف ۱۰۰% پنبه ای بوده و به همین دلیل چاپ روی تیشرت مشکی به صورت غیر مستقیم صورت میگیرد.

با توجه کیفیت بالا و نوع پارچه تیشرت مشکی میتوانید از آن برای استفاده روزانه و به صورت بلند مدت استفاده کنید. به خاطر الیاف پنبه به کار رفته در این تیشرت و عدم امکان چاپ مستقیم باید از روش های چاپ کاتری و چاپ مدیا جهت چاپ طرح دلخواه روی تیشرت استفاده کرد. این چاپ ها کاملا ماندگار بوده و به هیچ عنوان بعد از پرس شدن از لباسی جدا نمیشوند.

برای چاپ تصاویر تک رنگ روی تیشرت ( مانند چاپ شماره البسه ورزشی ) باید به روش چاپ کاتری عمل نمود. در چاپ روی تیشرت مشکی به روش کاتری، طرح مورد نظر باید در نرم افزار کورل به صورت برداری تبدیل شود ، سپس توسط دستگاه کاتر پلاتر طرح ما بر روی رول حرارتی برش خورده و در نهایت توسط پرس حرارتی بر روی لباس پرس میشود به نحوی که به هیچ عنوان قابل جداسازی نیست. اما وجود طرح بعد از چاپ به صورت یه لایه نازک با دست روی لباس قابل لمس می باشد.

همچنین برای چاپ عکس روی تیشرت مشکی  ما به روش چاپ مدیا اقدام میکنیم. ( برای تصاویر تمام رنگی و بدون پس زمینه ) چاپ مدیا روی تیشرت مشکی در ابعاد A4 و یا A3 در مجموعه چاپ تخصصی گیم استیشن صورت میگیرد. که به راحتی لباس ها بعد از چاپ قابل شستشو می باشند. اما همیشه توصیه میکنیم برای ماندگاری بیشتر، لباس های چاپی را با آب سرد و دست بشورید.

مشخصات چاپ روی تیشرت مشکی نخ پنبه :

  • رنگ تیشرت : مشکی
  • نوع یقه: گرد پارچه ای
  • سایزهای موجود : M-L-XL-XXL
  • جنس تیشرت : الیاف ۱۰۰% پنبه ای لطیف و ضد حساسیت
  • شستشو : کاملا قابل شستشو ( توصیه میشود با آب سرد و دست )
  • ابعاد قابل چاپ روی تیشرت:  ۲۰×۳۰ و ۲۹×۳۶ سانتیمیتر به صورت غیر مستقیم
  • نوع چاپ روی تیشرت سفید نخی : چاپ کاتری و چاپ مدیا ( برای تصاویر رنگی و بسیار ماندگار )

زمان تحویل چاپ تیشرت مشکی نخ پنبه

  • سفارش های معمولی چاپ تیشرت بین ۲ الی ۳ روزکاری آماده  تحویل میشوند.
  • سفارش چاپ فوری تیشرت نخی معمولا بعد ۱ روز کاری آماده تحویل میگردد.

قیمت چاپ روی تیشرت مشکی پنبه ای

  • قیمت های ارائه شده، هزینه چاپ روی تیشرت مشکی  + خود تیشرت می باشد.
  • قیمت چاپ تیشرت به تومان می باشد.
۱ تا ۱۰ عدد ۱۱ تا ۵۰ عدد بالای ۵۰ عدد
۲ روز کاری- سایز چاپ A4 ۱۸۵.۰۰۰ ۱۸۰.۰۰۰ تماس بگیرید
فوری(یک روزه)- سایز چاپ A4 ۲۱۵.۰۰۰ ۲۱۰.۰۰۰تماس بگیرید
۲ روز کاری- سایز چاپ A3 ۲۰۵.۰۰۰۲۰۰.۰۰۰تماس بگیرید
فوری(یک روزه)- سایز چاپ A3 ۲۳۵.۰۰۰۲۳۰.۰۰۰تماس بگیرید

چاپ عکس دلخواه شما روی تیشرت

طراحی-آنلاین-تیشرت

طراحی آنلاین تیشرت

طراحی آنلاین تیشرت به خاطر جذابیتی که در نوع مشاده طرح قبل از چاپ داره  یکی از محبوب ترین کارهایی است که در زمان پیش از انجام چاپ تیشرت با طرح دلخواه ها به حساب میاد.  برای طراحی آنلاین تیشرت  میتوانید طرح های دلخواه خود را به بخش پشتیبانی ما در واتساپ از قسمت تماس با ما رسال کنید. تا قبل از ثبت سفارش ما نمونه ابتدایی طرح را برای شما ارسال کنیم.

مطمعنا طراحی آنلاین تیشرت  میتواند ذهنیت بهتری برای شما قبل ز انتخاب نهایی تیشرت دلخواه ایجاد کند و به راحتی بتوانید ،رنگ تیشرت خود را انتخاب کنید .

کیفیت چاپ تیشرت  در مجموعه ما به دلیل استفاده از مواد درجه یک و دستگاه های روز دنیا ، بسیار بالا بوده و به هیچ عنوان به مرور زمان و با شستشو طرح شما نه کمرنگ میشود و نه پاک میشود. (( البته همیشه توصیه میکنیم که بهتر است با استفاده از آب سرد و دست تیشرت نخی ها شسته شود ))

قیمت چاپ  تیشرت نخی  نسبت به سایر تیشرت ها با توجه به اینکه دارای جنس خاصی می باشند بالاتر است.  همچنین طراحی آنلاین تیشرت در مجموعه ما هیچ گونه محدودیتی در رنگ یا طرح ندارد.

قیمت چاپ روی تیشرت

هزینه چاپ تیشرت با طرح دلخواه ، با توجه به سایز چاپ تیشرت و جنس تیشرت مشخص می شود، در مجموعه فروشگاه اینترنتی چاپ تیشرت گیم استیشن  برای شما عزیزان چاپ تیشرت با طرح دلخواه  را ، به دلیل خرید بدون واسطه با کمترین هزینه و بالاترین کیفیت انجام میدهیم .

ما برای شما در پایین، جدول قیمت چاپ روی تیشرت را آماده کرده ایم. در این جدول شما میتوانید قیمت چاپ روی تیشرت را مشاهده کنید. اگر برای سازمان ، فروشگاه یا شرکت و مجموعه خود به دنبال چاپ تیشرت با قیمت مناسب هستید، فقط کافیه از بخش تماس با ما ، با مجموعه چاپ تیشرت گیم استیشن در ارتباط باشید. ما به شما تضمین میدهیم که با  بالا ترین کیفیت و مناسب ترین قیمت و در سریع ترین زمان ممکن برای شما تیشرت با طرح دلخواه را چاپ و ارسال کنیم.

برای دریافت هزینه چاپ تیشرت به تعداد بالا ، طرح دلخواه خود را از طریق وب سایت

و یا از طریق واتساپ مجموعه برای ما ارسال نمایید ، ما آماده پاسخگویی به شما عزیزان هستیم.

چاپ روی تیشرت

قیمت چاپ روی تیشرت اسپان (آستین کوتاه)

  • قیمت های ارائه شده، هزینه چاپ روی تیشرت + خود تیشرت می باشد.
  • قیمت چاپ تیشرت به تومان می باشد.
۱ تا ۱۰ عدد ۱۱ تا ۵۰ عدد بالای ۵۰ عدد
۲ روز کاری- سایز چاپ A4 ۱۳۵.۰۰۰ ۱۳۰.۰۰۰ تماس بگیرید
فوری(یک روزه)- سایز چاپ A4 ۱۵۵۰۰۰۱۵۰.۰۰۰تماس بگیرید
۲ روز کاری- سایز چاپ A3 ۱۴۵.۰۰۰۱۴۰.۰۰۰تماس بگیرید
فوری(یک روزه)- سایز چاپ A3 ۱۶۵.۰۰۰۱۶۰.۰۰۰تماس بگیرید

چاپ روی تیشرت اسپان

چاپ روی تیشرت سفید اسپان  در بین افرادی که دوست دارند طرح کاملا به داخل بافت پارچه برود طرفداران بسیاری دارد. مقرون به صرفه بودن و البته ، کیفیت چاپ روی تیشرت اسپان، موجب شده یکی از پرطرفدارترین تیشرت های موجود در باز باشد که به دفعات زیاد مورد استفاده مشتریان قرار میگیرد.

جنس پارچه این تیشرت ها از تیشرت های پنبه ای به دلیل وجود لاکرا در الیاف پارچه اسپان پائین تر و نازک تر است. لازم به ذکر است که وجود لاکرا موجب شده که پارچه های اسپان جنسی بسیار نرم  و دارای خاصیت کشسانی بالایی شوند. اما کیفیت چاپ روی تیشرت اسپان بسیار بالاست و رنگ های چاپ شده روی این تیشرت ها بسیار پررنگ و دارای تفکیک رنگ بالایی می باشد . جنس تیشرت های سفید یقه گرد اسپان  (پلی استر ) از ۴۰% نخ پنبه و ۶۰%  پلی استر تشکیل شده است.

به دلیل بافت بی نظیر و خاص این نوع پارچه ، چاپ روی تیشرت سفید اسپان میتواند یکی از بهترین گزینه های شما برای چاپ تیشرت با طرح دلخواه باشد، زیرا کیفیت و ماندگاری چاپ تیشرت اسپان ، به مراتب از سایر تیشرت ها بهتر و ماندگارتر است. چاپ تیشرت اسپان اگر با مواد شوینده قوی شستشه نشود به شما اطمینان میدهیم که تا سال ها برای شما ماندگاری خواهد داشت.

لازم به ذکر است که طرح چاپ شده روی تیشرت اسپان کاملا به خورد بافت تیشرت میرود و به همین جهت است که با شستشو هیچ گونه مشکلی برای تیشرت پیش نمی آید. جهت چاپ تیشرت تبلیغاتی ، تیشرت اسپان میتواند بهترین گزینه برای شما باشد.

اطلاعات بیشتر درباره چاپ تیشرت سفید اسپان

مشخصات چاپ روی تیشرت اسپان :

  • نوع یقه: گرد
  • رنگ تیشرت: سفید
  • سایزهای موجود : M-L-XL-XXL-XXXL
  • شستشو : کاملا قابل شستشو و عدم تغییر سایز بعد از شستشو
  • ابعاد قابل چاپ روی تیشرت اسپان :  ۲۰x30 و سانتیمیتر به صورت مستقیم

چاپ روی تیشرت اسپان زنانه

چاپ روی تیشرت اسپان زنانه را میتوان جزو محبوب ترین تیشرت ها در حوزه چاپ تیشرت نام برد. تیشرت  اسپان زنانه از جنس پلی استر بوده اما به هیچ عنوان حساسیت زا نیست به دلیل وجود لاکرا در پارچه این تیشرت در کنار کشی بودن،  بافت بسیار نرم  و لطفی داشته و از طرفداران بسیاری به دلیل کیفیت چاپ عالی و قیمت مناسبی  که دارد برخودار است.

همان طور که اشاره شد کیفیت چاپ روی تیشرت اسپان زنانه بسیار بالا بوده  و طرح هایی چاپ شده روی تیشرت اسپان زنانه کاملا پر رنگ و از تفکیک رنگ بالایی برخوردار می باشد. طرح دلخواه  چاپ شده روی تیشرت تیشرت با توجه میزان تراکم بالایی که در این پارچه وجود دارد کاملا به داخل بافت تیشرت رفته و به راحتی بعد از چاپ قابل شستشو می باشد.

چاپ روی تیشرت زنانه اسپان  به صورت مستقیم و به روش سابلیمیشن صورت میگیرد .لازم به ذکر است که کیفیت چاپ تیشرت زنانه اسپان  به دلیل بافت ویژه این پارچه بسیار عالی و بی نظیر است  و تمام رنگ های استفاده شده در طرح دلخواه شما به صورت واضح و بدون پس زمینه یا همان بدون بک گراند چاپ میشوند.

شما میتوانید در وبسایت ما سفارشات خود را به صورت فوری و یا عادی ثبت نمایید. در زمان ثبت سفارش چاپ روی تیشرت زنانه اسپان به صورت فوری سفارش شما یک روز پس از ثبت سفارش تحویل میگردد. اما اگر سفارش را به صورت عادی ثبت نمایید حدودا ۳ روز کاری تا زمان تحویل کار زمان خواهد برد. لازم به ذکر است که چاپ فوری از لحاظ کیفیت کار هیچ گونه تفاوتی با چاپ عادی نخواهد داشت. و تنها کار شما در زمانی که چاپ فوری تیشرت اسپان ثبت میکنید ، در اولویت قرار خواهد گرفت.

مشخصات چاپ روی تیشرت اسپان زنانه :

  • نوع یقه: گرد
  • رنگ تیشرت: سفید
  • سایزهای موجود : M-L-XL
  • شستشو : کاملا قابل شستشو و عدم تغییر سایز بعد از شستشو
  • نوع چاپ : سابلیمیشن ( حرارتی ) چاپ کاملا به خورد تیشرت میرود
  • ابعاد قابل چاپ روی تیشرت اسپان :  ۲۰x30 و ۲۹x36 سانتیمیتر به صورت مستقیم

روش چاپ روی تیشرت سفید زنانه

چاپ تیشرت زنانه سفید اسپان به روشی به نام  سابلیمیشن صورت میگیرد. در چاپ سابلیمیشن چاپ بر روی لباس به شکل حرارتی انجام گرفته و طرح دلخواه شما توسط حرارتِ ایجاد شده توسط دستگاه و پرس مخصوص  به داخل الیاف پارچه میرود و ثابت میشود ، به گونه ای که به هیچ عنوان با شستشو های چند باره کمرنگ نمیشود یا از بین نمیرود.  چاپ روی تیشرت سفید اسپان زنانه را می توان از نظر کیفیت اجرای کار با کیفیت  چاپ های دیجیتالی مقایسه کرد. همچنین به دلیل نفوذ طرح به داخل الیاف تیشرت چاپ کاملا بدون پس زمینه ( بدون بک گراند )  صورت میگیرد و دیگر نباید نگران چاپ شدن حاشیه های اضافی دور و اطراف طرح و عکس خود باشید . چاپ سابلیمشین روی تیشرت اسپان در میان چاپ های موجود در جهان روی تیشرت  جزو بالاترین کیفیت و ماندگارترین چاپ ها می باشد.

روش کلی چاپ تیشرت زنانه اسپان به این صورت است که بعد از ثبت سفارش شما عزیزان از طریق فرم ثبت سفارش چاپ تیشرت که برای سفارشات در نظر گرفته ایم. طرح شما در مجموعه چاپ تیشرت گیم استیشن ثبت شده و به دست همکاران ما میرسد. بر اساس نوع سفارشی که ثبت کرده اید، ما طرح شما را بر روی کاغذ مخصوص چاپ تیشرت  درجه یک با کیفیک بالا ، پرینت گرفته و بعد از فرایند آماده سازی تیشرت ، به وسیله پرس حرارتی طرح بر روی تیشرت منتقل میشود.

قیمت چاپ روی تیشرت اسپان زنانه (آستین کوتاه)

  • قیمت های ارائه شده، هزینه چاپ روی تیشرت + خود تیشرت می باشد.
  • قیمت چاپ تیشرت به تومان می باشد.
۱ تا ۱۰ عدد ۱۱ تا ۵۰ عدد بالای ۵۰ عدد
۲ روز کاری- سایز چاپ A4 ۱۳۵.۰۰۰ ۱۳۰.۰۰۰ تماس بگیرید
فوری(یک روزه)- سایز چاپ A4 ۱۵۵۰۰۰۱۵۰.۰۰۰تماس بگیرید
۲ روز کاری- سایز چاپ A3 ۱۴۵.۰۰۰۱۴۰.۰۰۰تماس بگیرید
فوری(یک روزه)- سایز چاپ A3 ۱۶۵.۰۰۰۱۶۰.۰۰۰تماس بگیرید

چاپ روی تیشرت بچگانه

چاپ عکس دلخواه روی تیشرت بچگانه میتواند یک هدیه بسیار زیبا و ماندگار برای عزیزان شما باشد. چاپ تیشرت بچگانه در مجموعه ما از یک عدد تا به صورت تیراژ برای مصارف تبلیغاتی ، جشن ها ، تولد ، مهد کودک ها ، مدارس و ….. به همراه تخفیف ویژه و در سایز های مختلف و از جنس ( اسپان ) پلی استر و  نخ پنبه برای شما عزیزان قابل سفارش می باشد.

چاپ روی تیشرت بچگانه سفید کاملا پر رنگ و از تفکیک رنگ بالایی برخوردار می باشد. جنس تیشرت اسپان بچگانه دارای ( ۴۰% نخ و ۶۰ % پلی استر) می باشد اما تیشرت بچگانه سفید و مشکی دارای جنس تمام نخ پنبه بوده و چاپ روی تیشرت بچگانه مشکی یا سفید به روش کاتری و مدیا انجام میشود .طرح دلخواه  چاپ شده روی تیشرت بچگانه با توجه میزان تراکم بالایی که در این پارچه وجود دارد کاملا به داخل بافت تیشرت رفته و به راحتی بعد از چاپ قابل شستشو می باشد.

چاپ تیشرت بچگانه مشکی رنگ به ۲ روش انجام میشود که در هر کدام از این روش ها ،چاپ کاملا ماندگار بوده و به هیچ عنوان با گذشت زمان از بین نمیرود. روش اول چاپ کاتری نام دارد که برای مواردی استفاده میشود که طرح شما فقط از  یک رنگ تشکیل شده باشد (( مثلا یک اسم باشد )) . روش دوم چاپ مدیا نام دارد، در روش چاپ مدیا که روی تیشرت هایی از جنس نخ پنبه ( مشکی و سفید ) انجام میشود ) طرح دلخواه شما بدون پس زمینه چاپ شده و دارای ماندگاری بسیار بالایی می باشد.

به دلیل بافت ویژه پارچه تیشرت اسپان تمام رنگ های استفاده شده در  چاپ تیشرت بچگانه به صورت واضح و بدون پس زمینه چاپ میشوند. شما میتوانید در وبسایت ما سفارشات خود را به صورت فوری و یا عادی ثبت نمایید. در زمان ثبت سفارش چاپ روی تیشرت بچگانه  به صورت فوری سفارش شما یک روز پس از ثبت سفارش تحویل میگردد.

مشخصات چاپ روی تیشرت اسپان بچگانه :

  • نوع یقه: گرد
  • رنگ تیشرت: سفید
  • سایزهای موجود : ۱-۲-۳-۴
  • شستشو : کاملا قابل شستشو و عدم تغییر سایز بعد از شستشو
  • نوع چاپ : سابلیمیشن ( حرارتی ) چاپ کاملا به خورد تیشرت میرود
  • ابعاد قابل چاپ روی تیشرت اسپان :  ۲۰x30به صورت مستقیم

چاپ تیشرت بچگانه سفید طرح دلخواه

چاپ تی شرت بچگانه طرح دلخواه
چاپ تیشرت سفید بچگانه
چاپ تیشرت بچگانه سفید طرح دلخواه

قیمت چاپ روی تیشرت اسپان بچگانه

  • قیمت های ارائه شده، هزینه چاپ روی تیشرت + خود تیشرت می باشد.
  • قیمت چاپ تیشرت به تومان می باشد.
۱ تا ۱۰ عدد ۱۱ تا ۵۰ عدد بالای ۵۰ عدد
۲ روز کاری- سایز چاپ A4 ۱۳۵.۰۰۰ ۱۳۰.۰۰۰ تماس بگیرید
فوری(یک روزه)- سایز چاپ A4 ۱۵۵۰۰۰۱۵۰.۰۰۰تماس بگیرید
۲ روز کاری- سایز چاپ A3 ۱۴۵.۰۰۰۱۴۰.۰۰۰تماس بگیرید
فوری(یک روزه)- سایز چاپ A3 ۱۶۵.۰۰۰۱۶۰.۰۰۰تماس بگیرید

چاپ روی سویشرت هودی ملانژ

چاپ روی سویشرت هودی را میتوان از جمله محصولاتی دانست که در مجموعه چاپ گیم استیشن مخاطبین زیادی پیدا کرده است. سویشرت هودی ملانژ برخلاف سویشرت هودی مشکی و سفید به دلیل نوع الیافی که در دوخت آن به کار رفته است ، چاپ کاملا به داخل آن نفوذ کرده به نحوی که چاپ به خورد پارچه میرود و با دست کشیدن روی هودی ، طرح احساس نمیشود. سویشرت هودی ملانژ مانند سایر هودی ها در داخل خود دارای یک لایه کُرک است که در فصل سرما عایق خوبی برای گرم نگه داشتن بدن می باشد.

چاپ طرح دلخواه روی سویشرت هودی ملانژ به صورت مستقیم ( سابلیمیشن ) صورت میگیرد و تمام رنگ ها بعد از چاپ بسیار با کیفیت میشود. سویشرت های ملانژ  دارای دو جیب در جلو می باشند که زیبایی خاصی به هودی می بخشد. همچنین کلاه بزرگی که در پشت هودی قرار دارد مدل بند دار بوده و از جنس خود هودی می باشد که جیب و کلاه بزرگ سویشرت هودی کمک بزرگی به گرم نگه داشتن بدن در مقابل سرما خواهد کرد.

مشخصات چاپ روی سویشرت هودی :

  • رنگ سویشرت: طوسی
  • نوع یقه: کلاه دار با بندهای کلاه
  • سایزهای موجود : M-L-XL-XXL
  • جنس هودی : پارچه ملانژ داخل کُرک دار ( پاییزه )
  • شستشو : کاملا قابل شستشو و عدم تغییر سایز بعد از شستشو
  • ابعاد قابل چاپ روی هودی :  ۲۰×۳۰ و ۲۹×۳۶ سانتیمیتر به صورت مستقیم
  • نوع چاپ روی سویشرت توسی: چاپ سابلیمیشن و کاملا ماندگار ( چاپ به خورد پارچه میرود)

زمان تحویل چاپ سویشرت هودی ملانژ

  • سفارش های معمولی چاپ سویشرت بین ۲ الی ۳ روزکاری آماده  تحویل میشوند.
  • سفارش چاپ فوری سویشرت معمولا بعد ۱ روز کاری آماده تحویل میگردد.

قیمت چاپ روی سویشرت هودی

  • قیمت های ارائه شده، هزینه چاپ روی سویشرت + خود سویشرت می باشد.
  • قیمت چاپ سویشرت به تومان می باشد.
۱ تا ۱۰ عدد ۱۱ تا ۵۰ عدد بالای ۵۰ عدد
۳ روز کاری- سایز چاپ A4 ۲۴۵.۰۰۰ ۲۳۵.۰۰۰ تماس بگیرید
فوری(یک روزه)- سایز چاپ A4 ۲۹۰.۰۰۰۲۸۰.۰۰۰تماس بگیرید
۳ روز کاری- سایز چاپ A3 ۲۵۵.۰۰۰۲۴۹.۰۰۰تماس بگیرید
فوری(یک روزه)- سایز چاپ A3 ۲۹۹.۰۰۰۲۹۵.۰۰۰تماس بگیرید

چاپ روی هودی مشکی

چاپ روی سویشرت هودی مشکی با طرح دلخواه  در بین تمام گروه های سنی مخصوصا نوجوانان و جوانان یکی از البسه های پاییزه و زمستانی محبوب می باشد. در مجموعه چاپ گیم استیشن تمام سویشرت هودی ها از جنس ضخیم درجه یک دورس سه نخ با کیفیت دوخت بالا می باشد. مانند سویشرت هودی های سفید لایه داخلی هودی مشکی به صورت یک لایه  کُرک نرم بوده که بسیار مناسب برای گرما بخشیدن به بدن در فصول سرد سال می باشد.

عموما چاپ هودی مشکی بدون محدودیت در رنگ در مجموعه چاپ گیم استیشن انجام میشود. انجام چاپ روی سویشرت مشکی از ۱ عدد تا ۱۰۰۰ عدد با روش های کاتری ( مناسب برای طرح های تک رنگ )  یا به روش چاپ مدیا ( مناسب برای تصاویر تمام رنگی ) تا ابعادی در حدود اندازه کاغذ A3 امکان پذیر است.

مانند هودی طوسی و سفید سویشرت هودی مشکی نیز داراری دو جیب ضخیم و نرم در جلو کار و یک کلاه گرم بوده که گرما بخش خوبی برای سر در مقابل سرما می باشد. در مجموعه چاپ تیشرت و هودی گیم استیشن میتوانید به صورت آنلاین حتی ۱ عدد طرح دلخواه خود را جهت چاپ هودی سفارش داده و درب منزل تحویل بگیرید. برای این کار کافیست از قسمت سفارش آنلاین چاپ سویشرت اقدام نمایید.

اطلاعات بیشتر درباره چاپ سویشرت هودی

مشخصات چاپ روی سویشرت هودی مشکی :

  • رنگ سویشرت: مشکی
  • نوع یقه: کلاه دار با بندهای کلاه
  • سایزهای موجود : M-L-XL-XXL
  • جنس هودی : پارچه ملانژ داخل کُرک دار
  • شستشو : کاملا قابل شستشو و عدم تغییر سایز بعد از شستشو
  • ابعاد قابل چاپ روی هودی :  ۲۰×۳۰ و ۲۹×۳۶ سانتیمیتر
  • نوع چاپ روی سویشرت مشکی : کاتری( تصاویر تک رنگ )  و مدیا ( فول رنگی )
چاپ روی هودی مشکی

زمان تحویل چاپ سویشرت هودی مشکی

  • سفارش های معمولی چاپ سویشرت بین ۲ الی ۳ روزکاری آماده  تحویل میشوند.
  • سفارش چاپ فوری سویشرت معمولا بعد ۱ روز کاری آماده تحویل میگردد.

قیمت چاپ روی هودی مشکی

  • قیمت های ارائه شده، هزینه چاپ روی سویشرت +  خود سویشرت می باشد.
  • قیمت چاپ سویشرت به تومان می باشد.
۱ تا ۱۰ عدد ۱۱ تا ۵۰ عدد بالای ۵۰ عدد
۳ روز کاری- سایز چاپ A4 ۳۶۵.۰۰۰ ۳۶۰.۰۰۰ تماس بگیرید
فوری(یک روزه)- سایز چاپ A4 ۴۱۵.۰۰۰۴۰۵.۰۰۰تماس بگیرید
۳ روز کاری- سایز چاپ A3 ۳۸۰.۰۰۰۳۷۵.۰۰۰تماس بگیرید
فوری(یک روزه)- سایز چاپ A3 ۴۳۰.۰۰۰۴۲۰.۰۰۰تماس بگیرید
آماده پاسخگویی به سوالات شما هستیم

14 نظر در “چاپ روی تیشرت

  1. یاسمن رحمانی گفت:

    سلام ، تیشرت خام سابلیمیشن هم دارید؟

    1. پشتیبان سایت گفت:

      سلام دوست گرامی وقت شما بخیر
      برای خرید تیشرت خام سابلیمیشن میتوانید از بخش سفارش آنلاین تیشرت خام اقدام نمایید یا با همکاران ما در واحد پشتیبانی تماس بگیرید.

  2. مینا ستوده گفت:

    سلام ممنون از توضیحات خوبتون ،
    ما اگه چاپ روی تیشرت با طرح دلخواه به تعداد ۱۰۰ عدد بخوایم با لوگو شرکت خودمون که فقط پشت تیشرت چاپ بشه، انجام میدین ؟ و هزینه چاپ تیشرت به این صورت که عرض کردم چقدر میشه ؟ممنونم از شما

    1. پشتیبان سایت گفت:

      سلام دوست گرامی
      چاپ تیشرت با طرح دلخواه شما به هر تعداد که باشه ، در مجموعه تولید و چاپ گیم استیشن انجام میشه . در مورد هزینه چاپ تیشرت برای راهنمایی بهتر میتونید با شماره های مجموعه تماس بگیرید یا اینکه طرح خودتون و داخل واتساپ به شماره پشتیبانی درج شده در پایین سایت بفرستین تا بتونیم بهتر شما رو راهنمایی کنیم .

  3. محمود عبداللهی گفت:

    سلام روزتون بخیر
    از شما تیشرت گرفتم ، یه کارت گارانتی هم برام فرستادین ، اول ممنون به خاطر جنس خوبتون ، بعدش میخوام بپرسم این کد تخفیفی که روی کارت نوشتین تا کی اعتبار داره؟

    1. پشتیبان سایت گفت:

      سلام و عرض ادب
      خوشحالیم که راضی بودین 🙂 کد های تخفیفی که همراه کارت گارانتی ارسال میشه تا ۱ ماه اعتبار داره

  4. میلاد یونسی گفت:

    سلام روزتون بخیر
    برای مجموعه خودمون حدود ۲۰ تا تیشرت با لوگویی که داریم نیاز هست که روی قلب چاپ بشه، لوگو رو کجا بفرستم براتون که کیفیتش کم نشه ؟

    1. پشتیبان سایت گفت:

      سلام و عرض ادب
      شما میتوانید تصاویر خود را از بخش سفارش آنلاین چاپ تیشرت که در بالای سایت قرار دارد آپلود کرده . به این صورت کیفیت فایل کاهش پیدا نمیکند. و یا از طریق واتساپ مجموعه که شماره آن در پایین سایت درج شده به صورت فایل برای ما ارسال نمایید.

  5. مهرداد کمالی گفت:

    سلام
    اگه برای مغازم به صورت تعداد تیشرت بخوام با طرح هایی که خودم دارم میتونید چاپ کنید ؟ تیشرت قرمز و زرد میخواستم

    1. پشتیبان سایت گفت:

      سلام وقت شما بخیر ،
      چاپ تیشرت با طرح دلخواه هر تعداد که بخواین در رنگ های سفید، مشکی، زرد ، قرمز و طوسی میتونیم برای شما چاپ و ارسال کنیم .

  6. پارسا فر گفت:

    سلام خسته نباشین .
    ببخشید میخواستم بدونم میتونم خودم بیام سفارشم و حضوری تحویل بگیرم ؟

    1. پشتیبان سایت گفت:

      وقت بخیر
      بعد از آماده سازی سفارش میتوانید به صورت حضوری جهت تحویل اقدام نمایید.

      با آذروی موفقیت برای شما.

  7. محمد امین جمالی گفت:

    سلام، میخواستم بدونم به شهرستان هم ارسال میکنید؟

    1. پشتیبان سایت گفت:

      سلاو و عرض ادب
      ما به تمام نقاط کشور با پست پیشتاز ، باربری یا تیپاکس ارسال داریم.
      با آرزوی موفقیت برای شما .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *