سفارش چاپ  آنلاین  تیشرت،سویشرت ، ماگ جادوئی
  ما براتون چاپ میکنیم

معرفی تیشرت سفید اسپان

جنس پارچه این تیشرت ها از تیشرت های پنبه ای پائین تر و نازک تر است اما کیفیت چاپ روی تیشرت اسپان بسیار بالاست و رنگ های چاپ شده روی این تیشرت ها بسیار پررنگ و دارای تفکیک رنگ بالا می باشند . جنس تیشرت های سفید یقه گرد اسپان  (پلی استر ) از ۴۰% نخ پنبه و ۶۰%    پلی استر تشکیل شده است.

تیشرت سفید اسپان

معرفی تیشرت طوسی ( ملانژ )

تیشرت ملانژ دارای رنگ طوسی روشن می باشد و مشابه تیشرت اسپان دارای ۴۰% نخ پنبه و ۶۰% پلی استر است .به همین دلیل کیفیت چاپ روی این تیشرت ها به دلیل چاپ مستقیم بسیار بالا بوده و همچنین این تیشرت ها کاملا قابل شستشو می باشد .

تیشرت طوسی

معرفی تیشرت مشکی نخ پنبه

جنس تیشرت های مشکی از الیاف ۱۰۰% پنبه درجه یک تشکیل شده است. به خاطر وجود الیاف نخ پنبه امکان چاپ مستقیم روی این تیشرت ها وجود ندارد و تمامی چاپ ها به صورت لیبلی و با استفاده از حرارت با ماندگاری بسیار بالا انجام میشود. همچنین به دلیل چاپ لیبلی وجود یک لایه بر روی تیشرت قابل لمس و حس کردن می باشد .ضمنا اگر قصد استفاده طولانی مدت از این تیشرت را دارید ، بهتر است از شستشوی دستی استفاده کنید .

تیشرت مشکی پنبه ای 

معرفی سویشرت طوسی و مشکی

رویه سویشرت دارای کیفیت عالی و همچنین داخل آن دارای کرک می باشد که در فصل سرما بدن را به خوبی گرم نگه می دارد . کلاه در این سویشرت ها از جنس خود سویشرت بوده  و همچنین در جلوی سویشرت دو جیب قرار دارد. امکان چاپ مستقیم روی این سویشرت وجود دارد و چاپ به صورت سابلیمیشن و تا ابعاد A3  امکانپذیر است . این سویشرت ها کاملا قابل شستشو  و عدم تغییر سایز بعد از شستشو می باشند.

چاپ سویشرت

معرفی تیشرت قرمز نخ پنبه

جنس تیشرت های قرمز از پنبه درجه یک و اعلا بوده و به صورت یقه گرد (یقه کش بافت) موجود می باشد. به خاطر وجود الیاف نخ پنبه امکان چاپ مستقیم روی این تیشرت ها وجود ندارد و چاپ به صورت لیبلی و تا ابعاد A4 برای چاپ تک رنگ و چاپ به صورت چند رنگ تا ابعاد A3 امکان پذیر است .همچنین این تیشرت ها کاملا قابل شستشو می باشند .

تیشرت قرمز پنبه ای 

معرفی تیشرت سفید پنبه

این تیشرت دارای بافت پنبه ای ۱۰۰% و درجه یک می باشد که برای استفاده طولانی مدت به دلیل بالا بودن کیفیت آن بسیار مناسب است . بهترین نوع چاپ بر روی این تیشتر ها چاپ لیبلی است که بدون هیچ گونه محددودیت در رنگ در سایز های A4 و A3 امکان چاپ طرح دلخواه وجود دارد .فراموش نکنید برای شستشوی این تیشرت توصیه میشود از آب سرد و به صورت دستی استفاده نمایید .

تیشرت سفید پنبه ای 

معرفی پد موس مستطیلی

چاپ پد موس مستطیلی معمولا  پرکاربرد ترین پدموس های مورد استفاده در سازمان ها  می باشد  . ابعاد قابل چاپ روی پد موس مستطیلی ۲۴×۲۱ می باشد . انجام کار چاپ روی پدموس مستطیلی بدون محدودیت رنگی  بوده  و تمام رنگ های چاپ شده بر روی این پدموس ها کاملا طبیعی و زنده است . رنگ های چاپ شده برروی پدموس های چاپ گیم استیشن کاملا قابل شستشو می باشد . جنس زیره پدموس ها از ژله بسیار مرغوب بوده که به طور اختصاصی در گیم استیشن ارائه می گردد.

چاپ پدموس مستطیلی

معرفی لیوان حرارتی جادویی

چاپ روی لیوان حرارتی یا جادوئی یکی از لیوان های پرطرفدار در ایران باشد. جنس لیوان حرارتی از سرامیک چینی بوده و ارتفاع لیوان ۹/۵ سانت و قطر آن ۸ سانت می باشد . همچنین برای شستن ،  باید از  ابر نرم و دست اسفاده کنید .  لیوان جادویی  ابتدا به رنگ مشکی میباشد و هیچ طرحی روی آن مشخص نیست اما زمانی که در لیوان نوشیدنی داغ ریخته شود ، سطح رویی لیوان ظرف چند ثانیه به رنگ سفید در می آید و طرحی که از قبل روی لیوان چاپ شده کم کم ظاهر می گردد .

لیوان جادوئی و ساده 

معرفی پدموس گرد

چاپ روی پدموس گرد  میتواند  یک زیر موسی بسیار زیبا در مجموعه شما و یا  یک هدیه جذاب  برای عزیزن شما باشد. تفکیک رنگ های پدموس گرد بسیار عالی بوده و از کیفیت چاپ و رنگ بالایی در اوج شفافیت برخوردار می باشند  . موس پد های گرد  کاملا قابل شستشو بوده و دارای قطر ۲۱ سانتیمتر میباشد همچنین . جنس زیرین پد موس های گرد چاپ گیم استیشن دارای بالاترین کیفیت و  از ژله بسیار مرغوب ساخته شده اند.

چاپ پدموس گرد