قوانین و مقررات

زمانی که شما سفارشی را در سایت گیم استیشن  ثبت میکنید این به منزله تایید تمامی قوانین و مقرراتی است که در سایت گیم استیشن بیان شده. در نتیجه از شما کاربران و دوستان عزیز و محترم درخواست میکنیم لطفا با دقت قوانین را مطالعه نمایید و بعد از آن اقدام به ثبت سفارش کنید.

قوانین عمومی سایت گیم استیشن

گیم استیشن در ابتدا خود را متعهد به قوانین کشور جمهوری اسلامی ایران و  همچنین  قانون تجارت الکترونیک و سپس  قانون حمایت از مصرف کننده می داند، ما  بر همین اساس  از کاربران عزیز انتظار داریم متعهد به قوانین مرتبط با کاربر باشند.

کاربر یا مشتری به چه کسی گفته می شود ؟

فردی که وارد سایت گیم استیشن می شود و یکی یا تعدادی از خدمات گیم استیشن را انتخاب و سفارش می دهد ، کاربر یا مشتری نامیده میشود.

قوانین و مقررات چاپ تیشرت :

قوانین مربوط به چاپ تیشرت

۱-  تصویر تیشرت یا سویشرت هایی که در سایت برای شما دوستان عزیز قرار دادیم احتمال داره با سفارشی که به دست شما میرسه و تحویل میگیرید ، از نظر ** رنگ طرحی که روی تیشرت قرار داره ** و یا ** جزییات تصویر ** جزیی تفاوت داشته باشه و دقیقا همون رنگی که در عکس میبینید نباشه ، البته جای هیچ نگرانی نیست چون این اختلاف رنگ احتمالی در حدود ۲ تا ۴ درصد است .

۲- لطفا حتما قبل از اضافه کردن محصول به سبد خرید ، با توجه به تصویر جدول سایز که برای شما دوستان قرار دادیم ، سایز خودتون و انتخاب کنید ، در صورت بی توجهی به این نکته ، عواقب اون به عهده سفارش دهنده هست.

۳- محصولاتی که بر روی سایت وجود دارد با مشخصاتی که درج کرده ایم برای مشتریان چاپ می شود نه با ویژگی و مشخصاتی که فرد سفارش دهنده آن ها را مشخص و بیان میکند.

۴- دربخش سفارش آنلاین تیشرت یا در بخش طراحی آنلاین،  طرح و عکس مورد نظر شما به شکل عرفی روی تیشرت به چاپ میرسد. و در صورتی که بخواهید در محدوده خاصی چاپ شود باید حتما آن محدوده را در توضیحات مشخص کنید .

۵- تصاویری که برای چاپ ارسال میکنید اگر کیفیت خوبی نداشته باشد مجموعه گیم استیشن هیچ گونه مسعولیتی در مورد عدم کیفیت محصول چاپ شده نخواهد داشت و تصویر و فایل ارسالی شما بدون هیچ گونه تغییری چاپ میشود . پیشنهاد میکنیم حتما از عکس های با کیفیت استفاده نمایید.

۶- تصاویر و فایل های خودر را جهت چاپ حتما  با فرمت png و یا jpg  ( با کیفیت بالا ) ارسال نمایید . در صورتی که فایل ارسالی شما به صورت لایه باز باشد و یا اصطلاحا قابلیت ادیت و ویرایش داشته باشد و یا با فرمت نرم افزار های گرافیکی مانند : Photoshop  ، Corel  یا  illustrator    ارسال گردد ، امکان هر گونه تغییر در لایه ها ، تغییر در رنگ ممکن است ایجاد شود ، که عواقب این تغییرات بر عهده سفارش دهتده می باشد .

۷- درباره هر کدام از محصولاتی که در سایت گیم استیشن موجود هستند توضیحات کاملی داده شده است و مشتری نمی تواند بعد از سفارش ادعا کند درباره محصولی که سفارش داده است بی اطلاع می باشد. با این حال پیشنهاد ما به شما عزیزان این است که با دقت  مطالب و مشخصات درج شده محصولات را مطالعه بفرمایید.

شرایط گارانتی 

قوانین گارانتی محصولات

گیم استیشن  همواره خود را متعهد به جبران خسارت هایی  میداند که از جانب این مجموعه  صورت گرفته باشد  و برای این منظور جهت جبران خسارت ، از مشتریان عزیز تقاضا میکنیم که شرایط گارانتی را کامل مطالعه بفرمایید.

۱- مشتریان گرامی برای اعمال گارانتی محصول ، حتما می بایست مطابق شرایط بیان شده،  محصول معیوب را ظرف مدت ۴۸ ساعت پس از دریافت برای گیم استیشن ارسال نمایید .

۲- تا زمانی که سفارش شما به مرحله چاپ نرسیده باشد امکان تغییر در آن ممکن است ، در غیر این صورت امکان تغییر سفارش وجود ندارد . به یاد داشته باشید : فرصت تغییر سفارش از زمان پرداخت وجه ، به مدت ۱ ساعت می باشد ، لذا حتما هر گونه تغییر را قبل از یک ساعت انجام دهید.

۳- در صورت ارسال فایل لایه باز امکان تغییر فونت ، تغییر روشنایی و تیرگی و تغییر رنگ سفارش وجود دارد و گیم استیشن مسعولیتی را دراین زمینه بر عهده نمیگیرد ، لذا حتما تصاویر با فرمت PNG و یا JPG با رزولوشن بالا ( ۳۰۰ DPI ) ارسال نمایید .

زمان تحویل سفارش 

مدت زمان تحویل سفارش

معمولا سفارشات  بین ۱ تا ۴ روزکاری  آماده و تحویل شما مشتریان عزیز میشوند . ما در سایت گیم استیشن  در بخش سفارش آنلاین تیشرت و سویشرت  امکان ثبت سفارش به صورت فوری  ( ۱ روز کاری ) و عادی ( حدود ۳ تا ۴ روز کاری ) را فراهم کرده ایم . لازم به ذکر است که کیفیت چاپ  فوری و یا عادی هیچ گونه تفاوتی ندارد و اختلاف قیمت فوری و عادی  ، تنها به دلیل اولویت دادن سفارش شما بر دیگر سفارشات  است .

قوانین ارسال کالا و تحویل آن 

قوانین ارسال تیشرت و سفارشات

۱- کلیه سفارشات و محصولات به صورت استاندارد و ایمن، به مجموعه های حمل و نقل معتبر تحویل داده می شود و مجموعه گیم استیشن هیچ گونه مسعولیتی در قبال خسارتی که از سمت باربری  وارد گردد ندارد .

۲- در مواردی که گیم استیشن استثنآ سفارش و محصول مشتریان را اشتباها به آدرس دیگری ارسال کند، گیم استیشن متعهد به جبران خسارت خواهد شد .

۳- اگر سفارش ارسال گردد و مشتری جهت تحویل حضور نداشته باشد و یا از تحویل سفارش امتنا نماید ، در این صورت هزینه رفت و برگشت و ارسال مجدد سفارش بر عهده  مشتری می باشد .

۴- در موارد و شرایطی که مشتری نشانی محل تحویل گرفتن سفارش را اشتباه ثبت کرده باشد ، گیم استیشن هیچ مسئولیتی در این مورد نخواهد داشت .

۵- در صورتی که اشتباهی از جانب مشتری در مورد خصوصیات و ویژگی سفارش صورت گرفته باشد ، هزینه حمل و نقل کالای مرجوعی بر عهده شما می باشد .

قوانین بخش طراحی آنلاین 

طراحی آنلاین تیشرت

در بخش  طراحی آنلاین تیشرت تنها از تصاویر یا نوشته هایی بر روی تیشرت میتوانید استفاده کنید که هیچ گونه منع یا ممنوعیت شرعی یا عرفی یا قانونی نداشته باشند، در صورت عدم رعایت این مسئله تیشرت شما چاپ نخواهد شد و هزینه پرداخت شده آن عودت نمیگردد.

به اینستاگرام ما هم سر بزنید .