خرید هودی خام عمده از تولیدی

هودی خام عمده برای چاپ  برای افرادی که در زمینه چاپ روی هودی  فعالیت میکنند یکی از موارد بسیار با اهمیت و ضروری می باشد.

این پوشاک همواره  جزء  یک از پر طرفدارترین انواع پوشاک در فصل سرد می باشد که افراد در سنین مختلف مخصوصا نوجوان ها و جوانان به آن علاقه مند بوده و میتوانند از آن استفاده کنند.

تهیه و خرید هودی خام عمده با کیفیت دوخت بالا  و پارچه ضخیم و مناسب، همینطور با قیمت به صرفه،  از مواردی است که میتواند کمک بزرگی در جهت پیشرفت کسب و کار شما  کند. اگر شما هم به دنبال خرید عمده  هودی خام  یا سویشرت هودی  خام  پنبه در رنگ های مختلف با کیفیت دوخت بالا و بدون واسطه هستید، ما در مجموعه تولیدی و چاپ  گیم استیشن آماده همکاری با شما عزیزان هستیم .

تولید انواع هودی خام عمده یکی از خدماتی است که ما برای شما

به صورت مستقیم و بدون واسطه انجام میدهیم.

خرید هودی خام از تولیدی

هودی خام عمده

خرید عمده هودی خام

هودی خام سفید و یا هودی خام مشکی یکی از  پر طرفدار ترین نوع پوشاک در بین عموم مردم در ماه های سرد سال می باشد. به همین دلیل ما در مجموعه چاپ و تولید هودی خام و تیشرت خام گیم استیشن با استفاده از به روز ترین دستگاه ها و پارچه های دورس درجه یک همواره در حال تولید هودی خام عمده و ارسال به سراسر کشور هستیم.

هودی خام عمده در مجموعه ما در ۲ جنس مختلف مرغوب از جنس دورس پنبه سه نخ داخل کُرک و دورس پنبه دو نخ  بدون ناخالصی  با کلاه آستردار  همراه با جیب تولید میشود.

ما کفیت دوخت و پارچه هودی خام تولید شده در مجموعه گیم استیشن و کاملا تضمین میکنیم و شما  با خیال راحت میتونید این هودی ها رو با دست یا ماشین لباس شویی با رعایت کردن نکات شستشو ،  بشورین و سال ها از اون ها استفاده کنید. در ضمن قیمت هودی خام عمده در سایت ما کاملا به روز هست و میتونید به صورت آنلاین یا حضوری خرید خودتون رو انجام بدین.

برای خرید هودی خام تنها کیفی است که از بخش زیر ، درخواست خود را ثبت کنید ، ما با توجه به نیاز شما و سایز انتخابی شما از سایز لارج تا سه ایکس لارج آماده ارسال به سراسر کشور و یا تحویل به صورت حضوری  هستیم.

هودی خام عمده
هودی خام عمده

هودی خام عمده برای چاپ

خرید عمده هودی خام سفید

هودی سفید خام برای چاپ

هودی خام عمده

هودی مشکی خام برای چاپ

قیمت هودی خام عمده

در تعیین قیمت هودی خام عمده عوامل متعددی دخیل هستند که در ادامه به آن ها اشاره میکنیم همچنین میتوانید از بخش زیر این متن به قسمت مشاهده قیمت هودی خام  برای چاپ مراجعه کنید.

قیمت گذاری هودی خام عمده معمولا به چند فاکتور  زیر بستگی دارد :

  • تولید کننده : در هنگام خرید اگر از فرد یا مجموعه ای خرید کنید که واسطه بوده یا فقط پخش کننده باشد ، قیمت تمام شده بیشتری پرداخت خواهید کرد.
  • کیفیت پارچه :   هودی ها از ۳ نوع پارچه تولید میشوند ، اول : پارچه اسپان که ترکیبی از پلی استر و پنبه بوده و قیمت بسیار کمتری دارند . دوم : هودی  با جنس دورس دو نخ می باشد که قیمت بیشتری نسبت به هودی اسپان دارد. هودی دو نخ، پارچه ای است که با دو نخ پنبه بافته شده است.  سوم : هودی سه نخ که ضخیم تر از دو نخ بوده و حالت پتو دارد و گزینه بهتری برای فصل زمستان می باشد. همچنین قیمت بیشتری نسبت به هودی دو نخ دارد.
  • کیفیت دوخت : دقت کنید که بهتر است که سر آستین  محصولات خام از کش باف استفاده شده باشد. این کار به زیبایی کار جلوه بهتری میدهد. همچنین در دوخت هودی خام عمده سر نخ های اضافه گرفته شده باشد و پایین کار به صورت صاف و تمیز دوخته شده باشد. داخل کلاه و جیب کار هم بهتر است به صورت کرکی باشد که به گرم نگه داشتن بدن کمک بیشتری میکند.

 

همانطور که در بالا اشاره شد قیمت‌ هودی خام  بستگی به تولید کننده ،  کیفیت پارچه و کیفیت دوخت آن دارد . در مجموعه تولید هودی و  تیشرت و همچینن چاپ گیم استیشن  نیاز شما مشتریان گرامی ، مناسب ترین قیمت موجود در بازار را ارایه میدهیدم . برای دیدن نمونه کار های تولید شده کافی است به دفتر ما واقع در تهران مراجعه کنید. حتی میتوانید قبل از خرید عمده هودی خام عمده یک عدد به عنوان نمونه سفارش داده تا از کیفیت پارچه و کیفیت دوخت آن برای استفاده شخصی یا برای چاپ اطمینان حاصل کنید.

هودی خام عمده

برای خرید هودی خام با ما تماس بگیرید

 هودی خام برای چاپ

هودی های  خام  که در صنعت چاپ مورد استفاده قرار میگیرند  از نظر جنس به ۴ دسته زیر تقسیم میشوند:

هودی خام اسپان : پارچه های اسپان یکی از پر طرفدار ترین پارچه در چاپ سابلیمیشن به شمار میروند .  به دلیل وجود الیاف پلی استر در بافت این نوع پارچه ها چاپ کاملا به داخل بافت هودی نفوذ میکند. اما به دلیل وجود همین الیاف پلی استر ما عموما پوشیدن این هودی را توصیه نمیکنیم زیرا ممکن است باعث تعریق بیشتر برای فرد شده و یا بو بگیرد. درصد مواد به کار رفته در این پارچه هودی اسپان خام در حدود ۴۰% الیاف پنبه و ۶۰% الیاف پلی استر می باشد. البته وجود همین  نخ های پلی استر استفاده شده موجب میشود  تا جوهر چاپ کاملا به داخل بافت هودی  نفوذ کند. بد نیست که بدانید چاپ روی هودی  اسپان از لحاظ کیفیت رنگ ها با چاپ دیجیتال برابری میکند و همچنین  رنگ های چاپ شده  بسیار زنده و شفاف هستند.

هودی خام ملانژ : بعد از هودی خام اسپان،  هودی  خام ملانژ با طیف رنگ طوسی از نظر  محبوبیت  یکی از محصولات پرطرفدار در فصل سرد سال می باشد. هودی خام ملانژ نیز دارای ترکیب حدود ۷۰% الیاف پنبه و ۳۰% الیاف پلی استر می باشد.  تفاوت اصلی این هودی با هودی خام اسپان در این است که عموما جنس بهتری نسبت به هودی اسپان دارند و گزینه مناسب تری نسبت به هودی اسپان برای فصل سرد می باشند. در هودی  خام ملانژ  به دلیل وجود الیاف پلی استر موجب شده که  جوهر چاپ کاملا به داخل پارچه هودی نفوذ کرده و با  دست کشیدن روی طرح چاپ شده بر روی هودی  ، متوجه چاپ زیر دستان خود نشوید. همچنین این چاپ کاملا قابل شستشو با آب ولرم و ماشین لباسشویی می باشد و در صورت رعایت نکات شستشو ، هودی میتواند تا سال ها  برای شما باقی بماند.

هودی خام دو نخ و سه نخ ( پارچه پنبه دورس )  : سومین و چهارمین انتخاب شما در زمینه  هودی خام برای چاپ میتواند  هودی دو نخ و هودی سه نخ باشد. الیاف به کار رفته در بافت هودی های دو و سه نخ، پنبه می باشد و لایه داخلی آنها به صورت خارخورده ( کُرک دار) بوده که باعث گرم نگه داشتن بدن شما در روز های سرد سال میشود. به دلیل وجود الیاف تمام پنبه نمیتوان به صورت مستقیم روی هودی خام سه نخ و دو نخ پنبه چاپ نمود و باید به روش های ( کاتری ، DTF ، و DTG )   عملیات چاپ روی این هودی ها انجام شود.

بد نیست بدانید اگر به دنبال نقاشی روی هودی هستین و یا میخواهید بدانید که آیا  هودی خام برای نقاشی مناسب است یا نه تنها گزینه شما انتخاب هودی  پنبه دورس دو  یا سه نخ می باشد که به راحتی با استفاده از جوهر پارچه میتوانید نقاشی خود را بر روی آن انجام دهید. در مجموعه تولیدی و چاپ گیم استیشن  ما آماده ارایه این هودی خام به شما عزیزان می باشیم.

هودی مشکی خام

هودی مشکی خام برای چاپ یکی از محصولات پرطرفدار در مجموعه تولید و چاپ هودی و تیشرت گیم استیشن است. برای افرادی که میخواهند کار نقاشی روی هودی خام را انجام دهند و یا به دنبال چاپ کاتری و یا چاپ DTF  را انجام دهند ، هودی مشکی خام دو نخ یا سه نخ تولید شده در مجموعه ما میتواند یک گزینه ایده آل برای این کار باشد. این مدل از هودی ها دارای یک لایه کرک نرم در داخل خود بوده و همچنین دارای یک کلاه بزرگ است که سر را در مقابل سرما به خوبی مخافظت میکند.

انواع چاپ روی هودی خام مشکی 

چاپ هودی مشکی خام به روش های متعددی صورت میگیرد که در زیر به روش های چاپ روی این هودی اشاره میکنیم :

  • چاپ کاتری روی هودی
  • چاپ DTF روی هودی 
  • چاپ دیجیتال روی هودی
  • نقاشی روی هودی خام

شما به راحتی میتوانید به صورت حضوری یا آنلاین سفارش خرید هودی خام عمده خود را ثبت نمایید.

هودی مشکی خام عمده

 هودی خام سابلیمیشن

هودی خام سابلیمیشن  یکی از  محبوب ترین و پر استفاده ترین نوع هودی برای استفاده در صنعت چاپ می باشد. هودی خام ملانژ در این زمینه بیشترین محبوبیت را داشته و به دلیل نفوذ پذیری چاپ به داخل بافت آن، به راحتی قابل چاپ میباشد. ما آماده ایم تا در مجموعه تولید و چاپ تیشرت و هودی گیم استیشن به صورت تک و عمده هودی خام سابلیمیشن را  برای شما عزیزان تولید و ارسال نماییم.

هودی خام سابلیمیشن چیست؟

شاید هودی هایی را دیده باشید که به وسیله یک پرس حرارتی که مانند اتو عمل میکند، طرح دلخواه با حرارت اتو روی آنها چاپ شده و تصویر به داخل بافت آن ها رفته و اصطلاحا تصویر چاپ میشود. این گونه هودی ها را هودی خام سابلیمیشن می نامند. هودی سابلیمیشن نه تنها به صورت شخصی در فصول مختلف مورد استفاده قرار میگیرد بلکه به منظور چاپ لوگو یا برند و شعار تبلیغاتی یک مجموعه میتواند  یک گزینه  مقرون به صرفه و مناسب باشد. با چاپ روی هودی خام سابلیمیشن در یاد مشتریان خود ماندگار میشوید.

خرید عمده هودی خام سابلیمیشن

تولیدی هودی خام

با کمی گشت و گزار در بازار متوجه خواهید شد  فروشنده های متعددی وجود دارند که پخش کننده هودی خام عمده هستند. اما مشکل این است که این واسطه ها  قیمت تمام شده محصول را برای شما افزایش میدهند.

بدون شک اگر بخواهید از چاپ و فروش هودی خام سود مناسبی کسب کنید ،ابتدا باید در خرید هودی خام واسطه ها را حذف کنید تا بتوانید یک خرید با قیمت خوب و به صرفه داشته باشید.  تنها راه برای این کار،  پیدا کردن تولیدی هودی خام عمده و خرید از آن می باشد. یک مرکز تخصصی تولید که بتواند با مناسب ترین قیمت و بالاترین کیفیت نیاز شما را برای خرید هودی خام بر آورده کند.  ما به صورت تخصصی فقط در زمینه چاپ و تولید هودی خام و تیشرت خام کار میکنیم، که به صورت حضوری و آنلاین میتوانید خرید خود را با بهترین قیمت و صرف کمترین زمان، از مجموعه تولیدی و چاپ گیم استیشن انجام دهید.

یک تولیدی هودی خام عمده باید بتواند نیاز های مخاطبین را در سراسر کشور برآورده کند.

نیاز دارید که محصول در شهرستان به دست شما برسد؟ ما ارسال میکنیم.

نیاز دارید که سایز بندی هودی کامل باشد ؟ جدول سایز در اختیار شما قرار میدهیم .

نیاز به هودی خام رنگی دارید ؟ ما برای شما تولید و تامین میکنیم.

از آن جایی که ما در مجموعه تولید و چاپ گیم استیشن از محصولاتی که خود تولید میکنیم در جهت چاپ برای مشتریان عزیز استفاده میکنیم، پس با نهایت دقت محصولات خام را  که شامل هودی خام و یا تیشرت خام میشوند را از بهترین پارچه های موجود در بازار تهیه و به کمک نیروهای با تجربه خود تولید میکنیم. همین امر باعث میشود تا محصول نهایی که به دست شما عزیزان در سراسر کشور  میرسد از نظر کیفیت پارچه و دوخت بسیار ماندگار بادوام باشد.

شما میتوانید برای خرید هودی خام عمده به صورت حضوری یا آنلاین با ما در تماس باشید.

تولیدی هودی خام سفید

برای خرید هودی خام با ما تماس بگیرید

نکته نهایی در خرید هودی خام عمده

برخی از مشتریان متاسفانه به دلیل نا آشنا بودن با پارچه هایی که برای دوخت هودی خام عمده مورد استفاده قرار میگیرد ( عموما پارچه های دورس ) صرفا به دلیل اینکه فلان فروشگاه چند هزار تومان در قیمت هودی خام تخفیف زده است سرمایه و اعتبار کسب و کار خود را با یک خرید اشتباه خدشه دار میکنند. در بالا به طور مفصل توضیح داده شد که هودی های اسپان به دلیل دارا بودن مواد پلی استر در پارچه های خود قیمت به مراتب کمتری نسبت به هودی خام پنبه دارند. همچنین دو نخ یا سه نخ بودن و ( کرک دار ) بودن لایه داخلی هودی قیمت نهایی محصول را مشخص میکند. پس حتما قبل از خرید نهایی جهت مشاوره با ما تماس بگیرید.

و در پایان لازم است بدانید  با توجه به این که تولید هودی خام عمده،  صفر تا صد از مرحله برش پارچه  تا دوخت اتو و بسته بندی در مجموعه تولید و چاپ هودی و تیشرت گیم استیشن انجام میشود و هیچ کدام از مراحل کار برون سپاری نمیشود، همین امر قیمت تمام شده محصول پایانی که همان خرید هودی خام است را برای شما عزیزان پایین می آورد.

آماده پاسخگویی به سوالات شما هستیم

16 نظر در “هودی خام عمده

  1. هانیه روستایی گفت:

    سلام ، اگه روی تیشرت طرح بدم به صورت یه دونه هم میتونید برام چاپ کنید ؟ ما جزیره قشم هستیم
    ممنون میشم جواب بدین

    1. پشتیبان سایت گفت:

      سلام دوست گرامی وقت شما بخیر
      برای چاپ تیشرت با طرح دلخواه ، حتی ۱ عدد هم که باشه میتونید با مرجعه به صفحه چاپ تیشرت اقدام به ثبت سفارش خودتون کنید . ما برای شما چاپ میکنیم و به سراسر کشور با پست پیشتاز ارسال میکنیم .

  2. محمد امین کاظمی گفت:

    سلام، برای چاپ هودی با طرح دلخواه میتونم خودم حضوری بیام ؟

    1. پشتیبان سایت گفت:

      با سلام به شما دوست گرامی
      برای چاپ هودی با طرح دلخواه میتوانید با هماهنگی قبلی به صورت حضوری به آدرس دفتر درج شده در پایین سایت مراجعه نمایید و یا میتوانید
      از بخش سفارش آنلاین چاپ هودی اقدام به ثبت سفارش خود به صورت آنلاین نمایید .

  3. رامین کشاورز گفت:

    سلام
    هودی بدون طرح همون هودی خام میشه؟ و حضوری هم میشه تحویل گرفت؟

    1. پشتیبان سایت گفت:

      سلام دوست گرامی وقت شما بخیر
      هودی بدون طرح همان هودی خام است که میتوانید به صورت حضوری با هماهنگی قبلی از دفتر مجموعه تهایه نمایید .

  4. حامد اسماعیلی گفت:

    سلام، ممنون از توضیحاتص کاملی که برای خرید هودی خام دادین 🙂.
    میخواستم بدونم دورس خام برای چاپ هم تولید میکنید ، ما برای پرسنل شرکت به تعداد حدود ۱۰۰ عدد میخوایم.

    1. پشتیبان سایت گفت:

      سلام دوست گرامی وقت شما بخیر
      برای خرید دورس خام ما میتوانیم متناسب با سایز های مورد نظر شما و رنگ دلخواه شما برای پرسنل مجموعه ، کار برش و دوخت دورس خام بدون چاپ را برای شما صفر تا صد انجام داده و به شما در هر نقطه کشور که باشید . تحویل دهیم . جهت کسب اطلاعات بیشتر میتوانید از بخش تماس با ما ، با پشتیبانی تماس بگیرید با تشکر .

  5. زهرا آشتیانی گفت:

    سلام ، برای خرید هودی خام با رنگ دلخواه ، مثلا آبی آسمانی چه کار باید کرد ؟ ۲۰ تا میخواستم حدودا
    ممنونم

    1. پشتیبان سایت گفت:

      سلام دوست گرامی ، وقت شما بخیر
      هودی خام با رنگ دلخواه زیر ۳۰ عدد قابل سفارش نیست. (( البته اگر دورس ۳ نخ ضخیم بخواین )) ، اگر تعداد سفارش خودتون و ۱۰ عدد بیشتر کنید ، براتون قابل انجام هست .

  6. صبا فتحی گفت:

    سلام ، برای کیش هم هودی خام ارسال میکنید ؟
    و اینکه سایز بندی هودی خام به چه شکل هست ؟

    1. پشتیبان سایت گفت:

      سلام دوست گرامی، وقت بخیر
      بعد از خرید هودی خام ما برای مشتریان گرامی توسط اداره پست یا پیک ، یا باربری ، سفارش ها را ارسال میکنیم .
      سایز هودی خام از مدیوم تا دو ایکس می باشد اما اگر سفارش شما بیش از ۳۰ عدد باشد میتوانیم سایز سفارشی که میخواهید را برای شما برش زده و تحویل دهیم .

  7. سارا بابا پور گفت:

    سلام
    ممنون از توضیحات خوبتون ، حداقل خرید هودی خام چقدر هست ؟ و اینکه هودی خام با رنگ دلخواه هم میشه سفارش داد ؟
    ممنونم

    1. پشتیبان سایت گفت:

      سلام دوست گرامی
      حداقل تعداد خرید هودی خام ۵ عدد می باشد . اگر هودی خام با رنگ دلخواه مد نظر دارید میتوانیم برای شما کار دوخت را انجام دهید .البته در این روش حداقل سفارش باید ۳۵ عدد از آن رنگ باشد.

  8. محمد صادق نظری گفت:

    سلام میخواستم بدونم برای خرید هودی خام حتما باید حضوری بیام ؟ یا ارسال هم دارید ؟

    1. پشتیبان سایت گفت:

      سلام به شما دوست عزیز
      برای خرید هودی خام الزاما نیاز به مراجعه حضوری نیست و به راحتی میتوانید از منوی سفارش آنلاین هودی خام در سایت اقدام به خرید نمایید. در هرکجای کشور که باشید ما سفارش شما را آماده و به آدرس شما ارسال میکنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *